Kommunernes Indberetning
Den årlige indberetning om kommunernes rottebekæmpelse skal pt. foretages via Danmarks Miljøportals basale brugergrænseflade Rottehullet. https://rottehullet.miljoeportal.dk
Der er endnu ikke nogen leverandører der har videreudviklet deres produkt til at håndtere den årlige indberetning af kommunernes rottebekæmpelse. Hvis kommunen ønsker at foretage den årlige indberetning via deres eget fagsystem, skal de kontakte deres leverandør om mulighederne for at få denne integration.
Indberetningen for det foregående år skal ske inden den 1. april året efter.
I den årlige indberetning indberetter kommunerne information om bl.a. handlingsplan, kloakrottebekæmpelse, udgifter til bekæmpelse, antal påbud og giftforbrug i private sikringsordninger.
Du skal bruge knappen “Indlever”.
OBS! Før du trykker på indlever skal "link til handlingsplan" være udfyldt.
BEMÆRK: Det er kun Miljøstyrelsens brugere, der kan godkende og afvise indberetninger i rottehullet.
Handlingsplanen sendes som link ind til Miljøstyrelsens side: https://mst.dk/natur-vand/vand-i-hverdagen/rottebekaempelse/data-om-rotter/kommunale-handlingsplaner/
Se mere om hvordan den årlige indberetning foretages i vores PDF vejledning over Rottehullet
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.